onsdag, mars 16, 2011

Prins Nhilo igen...

Bara några bilder innan stängning!
Jag vet att mina senaste inlägg har handlat om prins Nhilo men det är svårt att låta bli honom ska ni veta!

Sedan är det ju så här också:
"Det hjärtat är fullt av
därom talar munnen!

Har haft en underbar dag med Diana och Nhilo. Har fått snutta på Nhilo i 10 timmar i dag! Så ljuvligt!
Förutom snuttandet har vi även hunnit med att göra 27 dopkort!
Har fått stränga order att inte visa dom förrän alla är utskickade. Bäst att lyda!

Liten fikapaus med mormor är aldrig fel!

Men pusskalas med mamma är nog ännu bättre!

Må så gott!

Kram Ann-Louise

2 kommentarer:

Marie sa...

Fina fina mormor!

Patricia sa...

Ja vem kan slita sig från ett barnbarn .. de är ju så underbara!!

Jag har Clara (mitt barnbarn)abstinens så det heter duga, men eftersom jag är förkyld o hostig så ska vi inte träffas förrän jag frisknat till .. bara hoppas det går fort .. =)

Ha en bra dag!!
Kram Patricia