söndag, mars 20, 2011

Helgens bravader!!

I dag skulle jag bara in en snabbis på Coop i Kungsbacka för att köpa lite fika till Julias utedag i morgon. Vad tror ni jag hittar där? Jo, 50% på alla babykläder!
Tror ni jag handlade något! Dum fråga, ha ha!

Roffade åt mig allt jag kunde hitta i Nhilos storlek!
Tur man har en liten prins att handla till för annars hade ju mina fina fynd bara fått hänga i min garderob!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I går var vi på mysigt kalas hos Diana. Hon fyllde ju 23 i tisdags och det firades i går med god mat och supergod tårta som hon bakat själv!


Det var många paket att öppna!

Nhilo gick från famn till famn och när det var dags för lite tillägg var det skönt i faster Angelicas famn!

Tack Diana och Christoffer för ett mysigt kalas!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag hade tänkt åka hem till D & C och lämna kläderna men dom var i Frillesås på söndagmiddag hos Nhilos goa farmor Eva!
Som tur var så kom dom en sväng hit innan dom åkte hem så jag fick lämnat kläderna och även en liten snuttestund med prinsen!

Nhilo! Mormor älskar dig, din mamma och dina två små mostrar över allt annat!

Kram till er alla!

3 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Vilket fynd såna gillar vi.
Kram

Patricia sa...

Hi hi .. förstår att du inte kunde motstå det .. =)

Kul få handla till de små sötingarna .. =)

Kram Patricia

Maja sa...

Å vilken snäll mormor du är! Kul att få så mycket kläder för en billig peng.
Tårtan såg god ut med det fina hjärtat.
Det verkar som om du haft en bra helg. Härligt att avsluta med lite gott barnbarnsmys.
Fin bild på er!