tisdag, mars 15, 2011

23 år!

Tänk att i dag är det ingen vanlig dag!
I dag för 23 år sedan blev jag mamma!
Den 15 mars 1988 kl 23.18 vann jag den allra högsta vinsten man kan vinna i ett lotteri!
Jag vann den finaste dockan som just den dagen var stjärnvinsten!
Vilken tur att just jag kom och tog den lotten!

Den finaste dockan med alla goa bilringar....

....har i dag vuxit upp till den mest underbara dotter en mamma kan önska sig!

Den lilla fina dockan har även själv blivit mamma och vunnit högsta vinsten hon också!
Den finaste lilla prins Nhilo!
Jag har även hittat stjärnvinsten i barnbarnslotteriet!

Nu säger vi ett jättestort GRATTIS till dig i dag älskade Diana!
Hoppas du får en härlig födelsedag!
På lördag blir det ett hejdundrande firande!

Puss o kram hjärtat!
Älskar dig härifrån till evigheten!

Två jättestora GRATTIS även till Christoffer som har namnsdag och Nhilo som blir en hel månad i dag! Stora killen redan!

 "Sagan om livet har blivit sann
För första gången högsta vinsten vi vann

I livets lotteri är det härligt att vinna
och tänk att vi en stjärnvinst lyckats finna!"

2 kommentarer:

Maja sa...

Säger grattis till er alla tre!
Fin dotter och lika fint barnbarn!

Patricia sa...

Råkade trilla in här .. =)

Vilket härligt namn du har på din blogg .. =)

Jag är med nybliven farmor, visst är det underbart .. =)

/Patricia