onsdag, oktober 20, 2010

Men usch och fy!

Detta inlägget bjuder jag på.....vill helst inte men efter påtryckning så varsågoda!....
Förra tisdagen var jag med i Kungsbacka-Posten. Det var med anledning av min scrapkurs på biblioteket på onsdagkvällen.
En kvinna från tidningen ringde och frågade om hon fick ställa några frågor och visst fick hon det, men att det skulle bli en halvsida med färgfoto där jag ser ut som Ingvar Carlsson i fejjan hade jag ingen aaaning om. Men som sagt...det bjuder jag på!


Nu får ni blunda!! ;)

Artikeln vänder sig till nybörjare inom scrapbookingen och var ju lite reklam inför kursen.

Har haft en utställning på biblioteket några veckor med anledningen av kursen. Här är min monter med lite alster i. Många har kommenterat detta och folk har även kommit fram i affären och sagt positiva saker! Jätteroligt!

Kursen gick jättebra! Det var sju förväntansfulla nybörjarscrappare som nöjda gick hem med finfina layouter som dom gjorde!
Kram kram!


9 kommentarer:

Susanne sa...

Men du är väldigt duktig!!! Kram Susanne

Anonym sa...

Men fasiken va kul! Här känner man ju värsta kändisen ju! Hi hi!
Jättefin utställning och beträffande Ingvar Carlsson så är du myyyyycket snyggare än honom vännen! ;)
Kul att läsa artikeln.
Kram Karin

ItaPita sa...

Detta har jag missat, eller rättare sagt jag har inte fått den tidningen av svärfar =(
Jätte kul för dig och du är fantastiskt duktig!!
Med affär menar du typ när du e och handlar och så??? eller??? Eller har du öppnat scrappbutik??
KAN VI INTE TA OCH TRÄFFAS SNART, DU OCH JAG???? Börjar jobba den 8 nov.. men slutar 13-15
Kram

Snor och Glamour sa...

Tack för de fina orden!
Jo Carita vi MÅSTE träffas snart! Men du ska väl med till Susanne den 6 november? Det hoppas jag!
Nej jag har inte öppnat butik (önsketänkande) utan jag menar ICA och sånt i centrum här!

Vi hörs!
Kram kram

Susanne sa...

Kul. Vilken fin monter du hade fått ihop.Du är ju hur duktig som helst. Du får minsann bli designteam hos mig också. Skulle gissa att det inte blir så lätt att lösa dig nu när du har blivit en sån kändis. Hoppas att alla kommer den 6:e. Kolla gärna med de andra så att de inte glömmer. Kram Susanne

Linda Griffin sa...

Men vad kul!! Och inte ser du ut som Ingvar Carlsson inte haha

Hoffmans Design sa...

Måste ner och titta på din asaker står dom kvar ett tag till?
Kramiz

carro sa...

Wow, kändisfaster ;)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Gud vilken fin monter, otrolig fin reklam för alla Scrappare bara att
titta börjar det klia i fingrarna!

Ps Du ser jätte fin ut i tidningen

Kramisar