tisdag, oktober 19, 2010

Söt men läskig...

Som vanligt på tisdagar kommer det en tolkning av veckans skiss.
Denna veckan är det Susanne som ritat skissen. Den föll mig i smaken och min tolkning växte fram ganska lätt.


Jag vände på skissen och följde den ganska exakt till en början men sedan skenade fantasin iväg. 
Julia hittade en groda i trädgården i somras. Först tyckte hon den var jätteläskig att hålla i, därav minen på kortet, men sedan släppte hon inte den stackars grodan på flera timmar!

6 kommentarer:

Karin sa...

Så snygg Lo, härliga varma färger!
Kram

Susanne sa...

Vilken härlig layout. Gillar verkligen kombinationen av alla färger. Underbar.

Eleonore sa...

Söta Julia <3

Jättefin lo, gillar bladen jag skymtar bland blommorna ;)

Kram E

Caroline sa...

Wow vad jag gillar denna layout! Underbar med färgerna och massa kul detaljer att tiita på. kanonfin som vanligt.

Linda sa...

Så söt Julia är med den minen. =) Lite läskig var grodan förstår jag.
Din lo är underbar. Snyggt med maskinsömmen.

(Favvis)Maria sa...

Superfin LO! :)