måndag, januari 04, 2010

Isprinsessor!

Nu har Julia äntligen fått prova på att åka skridskor.
Premiäråket blev på Sjöaremossen i Stråvalla i går kväll och som lärare hade vi duktiga Hanna. Skönt att ha ett proffs till hands så jag slapp åka som Bambi på hal is! =)

Julia var jätteduktig och fick till ock med prova på en riktig piruett i Hannas snurrande famn!
Det blir nog fler söndagar på Sjöaremossen e jag rädd!  *Hi hi!* =)


Julias första stapplande steg på isen! ( Den snygga hockeyspelaren i vit tröja i bakgrunden är min gulliga svärson! )   : D


Hur 17 bär hon sig åt???


Två söta isprinsessor!


"Sätt på mössan när Ni går ut
annars fryser Ni om fötterna!!!!"

 


3 kommentarer:

VARDAGSLYCKA sa...

Åhh va härligt med skridskoåkning!
Jag ÄLSKAR o köra skridskor - fast nu va det år o dar sen....:)
Vi bor mellan fyra sjör så utbudet på ställen o köra är stort denna årstiden!
Så fina dina bilder är med det skuggade runt om! Hur gör du fotona sådana?? :)

Njut nu av resterande dag!

Varm januarikram Lisette

Anonym sa...

Åh va kul för henne!!! Och vilken söt/snyggt/misigt klädd lärare hon hade ;)
Jag skulle oxå vilja åka lite skridskor =( Som liten åkte vi ju alltid på fjorden & när jag var ännu mindre & bodde i Tom så åkte vi på Stora vattenpölar i groperna, var där och hälsa på i helgen och såg ngr som gjorde det och jag återvände till barndommen =). Vart ligger denna utomhusbana?? Frillesås?
Kram <3 <3 "Du vet vem ;) (eller)"

Jannike sa...

Så gott de ser ut att åka skridskor, kanska skulle man våga sej ut någon dag:) Kram