torsdag, oktober 01, 2009

KAFFEKÄRRING!!

Kan ni tänka er!!!!???? JAG sitter här med en kopp KAFFE i handen!!!!! Tycker tillockmed att det är GOTT!! Vad har hänt?? Har jag blivit VUXEN?? =) =) =) Nä jag umgås nog för mycket med mina kaffepimplande kollegor! (Eller hur Lena och Mathilda??)

I dag är det oktober och man vaknade av en störtskur blandat med hagel som satte igång larmet på bilen!!
Nu skiner solen och jag hoppas den fortsätter göra det hela dagen. Skall fixa, dona och pyssla lite på min lediga dag. Härligt!

Tack till alla som undrat hur det gått med hästarna och jag kan hälsa att det är bra med båda två. Image skada var det inte så farligt med utan det ser fint ut. Blödde ju mycket så det såg nog värre ut än det var.
Sigge mår också bra. Han har lite hosta men det beror nog på att han är irriterad i halsen av slangen som vi körde upp och ner hela tiden. Han tempas varje morgon och har ännu inte haft feber så vi får hoppas det inte blir någon lunginflammation.


En drogad Sigge med slang i näsan och ett nersölat stall!

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sedan bädda! Ha en fantastik dag alla goa och glada vänner!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursh kaffe... äckligt!!!
skönt att höra att tottarna mår bra.
Kram Ita <3

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Härligt bloggnamn...kul att hitta till en ny mysig blogg!!!

Millan heter jag, har 4 kids--älskar barn pyssel & djur!!
hade 2 hästokiga flickor...så mycket tid i stallet var det!men nu har de hittat andra intressen!

Välkommen in till mig om du vill!
TREVLIG HELG!!! kramis ♥