söndag, augusti 15, 2010

Kräftor & Scrap!

Vår lördagkväll såg ut så här!

Goda kräftor tillsammans med nära och kära! Bättre kan det knappast bli!

Diana dissikerade sina kräftor och gav det som inte föll henne i smaken till Christoffer som tacksamt tog emot!! :)
Tack för en härlig kväll vänner!

*********************************************

I dag får du inte missa att gå in och kika på söndagsbilagan hos Allt om Scrap. Fylld med massa härlig inspiration för alla oss scrappare!

Temat denna veckan var "HEMMA". Passar ju bra för en hemmaråtta som mig!
Här är min hemmalayout jag har med.



Även hos ScrapLyckan kan du hämta massa inspiration. Där hade vi i veckan ett jultema så här mitt i sommaren.
Mitt julkort jag gjorde blev så här...



När nya numret av Scrapbooking m.m kom ut blev jag inspirerad av en layout av Janine Koczwaras. Det blev ganska mycket en CASE vilket jag egentligen inte var medveten om när jag gjorde layouten eftersom jag skissat av skissen på ett löst papper ganska snabbt men den hade antagligen fastnat i mitt minne ändå...



Nu skall jag ut och klippa häcken eller om jag skall lägga plattor vid uthuset kanske. Har inte bestämt vad det blir ännu. Fint väder är det i alla fall.
Ha en härlig söndag fina vänner!

KRAM!

8 kommentarer:

ItaPita sa...

De där kallorna vill jag oxå ha... =( köpt ngr nyligen??? Var isf???
Ang den 4:e så vill jag verkligen komma men jag har ju problemet att jag måste skaffa både barn och hundvakt.... Peter bortna nämligen. & så tror jag att Marja ska ha blodspårskurs på söndagen oxå... det blir svårt att fixa vakt i 2 dagar..... Men jobbar på det ;) Kommer troligen bli ett rejält sent svar... Flåt.
Kram

Bodil sa...

Så mycket fint du har scrappat. Julkort är fantastiskt. Gör du alltid så avancerade till alla som du skickar julkort till???? Ett år gjorde jag 60 st "vattenfallskort" som julkort. Det tog tiiiid. Men fina blev dom.
Kram Bodil

Aase sa...

Härligt med lite kräftmys och toppen LO du gjort :)Redan julkort... Hmmm, kanske dags att börja snart

Kram

Cath. sa...

Å, kräftor! Vad gott! Underbara layouter båda två! Och julkortet... å så fint! Kam på dig vännen!

Lilo sa...

Åh så mycket fint!!! Massor att njuta av! Kräftor är mums, vi har inte ens planerat in när vi ska ha kräftskiva! Skandalöst minsann!

Anonym sa...

Hej vännen!

Nu har jag en glad överraskning, kika in får du se! ;) Å gud vad fantastiskt fina alster, jag bara älskar att kika runt hos dig, du är grym! =)

Ha en underbar dag, många kramar Ulrica

Bodil sa...

Tack för jätterar kommentar hos mig. Det värmer gott!!
Jag kan bara inte fatta att det är på detta viset. Jag som känner mig hur frisk som helst. Det är så gräsligt lömskt!!!
Men det är bara att bita ihop, vad annat kan man göra.
Kram från Bodil

Hoffmans Design sa...

Det skall bli kanon roligt imorgon du kan ju tänka dej vem som skall busa mest. Skojar bara.
Fin LO du har gjort.
Krammmmmm