tisdag, oktober 13, 2009

Det som inte fick hända har hänt...



...den jävla skitsjukdomen har gjort det igen! I kväll tog den min älskade svägerskas mamma!
Himlen har fått en stjärna till och mamma och pappa har fått världens finaste vän! Har en känsla av att dom just nu sitter och tar en kopp kaffe och pratar om oss på jorden!

Hela familjen A - T , vi tänker på er och ni vet att vi allltid finns här för er!





"Jag vet att ni gråter

Jag vet att ni saknar mig
Men kom ihåg
Jag är alltid med er

Vad som än händer
Jag kommer alltid att finnas till hands

Ni kan inte se mig
Ni kan inte höra mig

Men ni kan känna min närvaro
Så länge som ni kommer ihåg mig

så finns jag där i alla lägen"
 


4 kommentarer:

Gittan sa...

Hejsan!
Många varma styrkekramar till dig. Jag har mist pappa, svärfar och en bästa vän i den skit sjukdomen. Fort gick det med både pappa och svärfar knappt tre månader. Att man inte kan få fram nåt som stoppar dess framfart!!
Tänker på dig och ger dig en massa varma tröstekramar. Gittan

Susanne sa...

Kära du..Vad kan man skriva till dig nu,,finns inga ord för hur ledsen man blir..Du har drabbats hårt!! Jag verkligen känner mig dig..Det enda jag kan göra är att skicka en varm kram och en tanke..Massa kramar från mig Susanne

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad sorgligt att höra. Cancer är verkligen en hemsk sjukdom. Jag har ju själv haft bröstcancer, och det har varit tufft...
Ta hand om er!
Många värmade kramar
Susanne

Anonym sa...

Hej käraste vän i min vår sorg. Tack för allt du gjort för lilla N. Vet att det betyder mycket för henne. Skönt att du tog hand om henne när det hände och jag inte var hemma utan hos mamma. Jag kan ännu inte förstå vad som hänt...vet inte hur jag skall bearbeta.Vet inte vad som skall planeras till begravningen, vet absolut ingenting.
Kramar direkt från mitt hjärta.