lördag, augusti 29, 2009

Gbg, glass, Kba och scrapröjning!


God kväll i stugorna!

Tänkte mig ett litet inlägg innan läggdags. Egentligen är jag ganska trött (kl är visserligen 23.51) men det har varit full rulle hela dagen och jag har inte suttit en sekund tror jag! Självförvållat förvisso men ändå.

Dagen började med lite undanplockning här hemma, sedan åkte Julia och jag på scraprunda till Göteborg. Först blev det In-x och sedan Arkivet. Hittade så klart lite kul saker på båda ställena. En glass vid Domkyrkan hann vi med innan vi stack ner till Kungsbacka. In på Claes Ohlsson och handlade några förvaringslådor till scrapgrejerna.

Eftersom Diana jobbade var vi även inne på Kungsmässan och hälsade på henne. Hon hade så mycket att göra så det blev bara lite snabbt prat.

Väl hemma hade gubben lagat mat (tack älskling!) så jag kunde börja att röja bland mina scrapsaker som jag länge tänkt göra. Skönt att ha grejerna i ordning när jag skall packa till vår scrapträff på måndag. När man ändå har framme allt var jag ju tvungen att pimpa min pärm också!

Nu sover gubben och Julia har en kompis som sover över här. Dom somnade som stockar kl 10 båda två!

God natt och sov gott!



1 kommentar:

Anonym sa...

såååå himla tråkigt att jag inte kan vara med imon måndag.... men enannan ggr.
Kram Ita