fredag, maj 23, 2008

Premiär för Snor och Glamour!

I dag är det premiär för min blogg Snor och Glamour! Som det låter kommer det att handla om både det ena och det andra. Är en tjej (oj har jag hunnit bli 44 år??) som vet vad jag vill men är för feg för att förverkliga alla mina drömmar.
Har vunnit högsta vinsten tre ggr i mitt liv och det var då mina tre döttrar föddes. Tjejerna är 20, 18 och 5 år och är naturligtvis det bästa jag har! Är också väldigt intresserad av hästar. Har ett gäng sådana som också kommer att hamna här! Fler intressen jag har är allt som har med kreativitet att göra. Måste alltid ha något pyssel på gång. Vad kommer du att får se här!
Så nu är ni hjärtligt välkomna till mig! Jag blir väldigt glad om ni skriver en liten kommentar innan ni sticker vidare...

Inga kommentarer: