söndag, februari 19, 2012

Ny söndagsbilaga...



I dag är det jag som står för söndagsbilagan och temat denna söndag var att inspireras av ordet "våga".

Jag gjorde en layout om min tatuering.

"I DID IT"

Det känns fortfarande konstigt att säga "min tatuering".
Jag tillhör den kategorin som inte gillar tatueringar och det är egentligen konstigt att jag har en.
För tre år sedan såg jag en tjej i Halmstad som hade en ursnygg tatuering på sin ena underarm.
Jag blev blixtförälskad i den och bestämde att jag en dag skulle ha en liknande.
Efter att ha både funderat och grubblat i två år beställde jag tid och gjorde den.
Nu har jag haft den i 1 år och jag ångrar mig inte en sekund!
Tatueringen är mina tre döttrars namn i skrivstil.
Under står texten: Ab imo pectore som betyder Av hela mitt hjärta.

Visst var det vågat!?





1 kommentar:

Titti sa...

Supersnygg tatuering!
Tufft att du vågade när du egentligen inte gillar tatueringar!

Lovely layout!