fredag, juli 01, 2011

Nhilos lapptäcke

Har ju inte visat lapptäcket jag sydde till Nhilo i doppresent.

Lite knep och knåp var det men det är ju sådant jag älskar.
Ju pilligare ju bättre....

Viktigt att alla sömmar och hörn blir snygga....

Blandade lite Tildatyger med andra tyger och resultatet blev så här!


Det var så kul att sy lapptäcket så nu funderar jag på att sy ett till mig själv.
Ska bara fundera på om jag ska göra ett överkast eller bara en filt....
Först ska Nhilo få en tillhörande lappkudde....


3 kommentarer:

Sara sa...

Oh shit vad snyggt täcke!
Sådant skulle jag vilja ha. Gör du på beställning. Vad tar du i så fall?

LyckligaPraliner sa...

Jag måste säga att det lapptäcket var otroligt snyggt. Vackert också !!

Eva sa...

Jag håller verkligen med om att det var ett vackert lapptäcke. Väldigt välsytt ser det ut som.
Klart du ska göra ett överkast, men du menar väl inte till dubbelsängen va??????