lördag, maj 14, 2011

Strax dags för mys...

Strax är det melodifestivalen på tv. Håller tummarna för Eric men konkurrensen är stenhård så det blir nog svårt att vinna. Gubben är inte intresserad av det så det blir nog Julia och jag som kryper ner i sängen tillsammans och myser med godis och ostbågar. Får se hur länge lilla loppan orkar vara vaken förstås. Det tar på krafterna att vara på träningsläger och upp tidigt i morgon bitti ska vi också.

Det är mest så här man ser dottern nu för tiden.

Hänger hon inte i knäveck, gör ett överkast, står på händer eller hjular så är det kullerbytta som gäller.
Det är skönt att hon hittat något hon verkligen gillar...

I dag har vädret varit både sol och regn. Vi hann greja lite i trädgården innan regnet kom och tur var väl att vi fick sått lite nya gräsfrön i gräsmattan så vi slapp vattna.
Jag håller fortfarande på med mitt friggebodsprojekt. Måla vitt och lägga stenar runt. Än så länge har jag kommit till hälften. Önskar så att dygnet hade fler timmar.

Näpp nu ska vi fixa lite glass och jordgubbar innan melodifestivalen....

Må så gott vänner!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Tänk om vi ändå kunde få lite fler timmar att ta tillvara på. Nog vore det härligt, det håller jag med dig om.

Ha det fint!

Hoffmans Design sa...

Var det Julia?
HAHAAHA såg det.
Japp vi får träffas och prata skit. kolla när du har tid? Snyggt det blir runt Friggeboden.
Kram