söndag, maj 29, 2011

Mors dag i bilder....

Har haft en mysig Mors dag med finfint besök.
Diana, Christoffer och Nhilo har varit här och ätit middag med oss.

Fina presenter har jag också fått så det verkar som att jag har varit en snäll mamma trots allt!

Har inte bilder på allt jag fick men det var bl a denna fina blomsterbukett med lotter och V75 bong i, en väska, en gammaldags kruka med Lavendel  och så hade Julia gjort två jättefina teckningar!

Nhilo fick tjuvsitta i sin doppresent som han ska få. Det var första gången han satt i en sådan stol och det gillade han. Denna stolen ska jag måla svart, skriva Nhilo på ryggen och klä om dynorna och på söndag ska Nhilo få den i doppresent av sin mormor och morfar. Tur att han inte kan läsa min blogg! ;)

Min goa goa onge!

För er som undrat så har jag nu bakat cheesecaken jag visade tidigare.
Den blev jättegod men nästa gång ska ja nog dock göra den med bara jordgubbar och lite mindre mängd gelé ovanpå. Då blir den alldeles perfekt!

Smaskigt värre!

Kram till er alla!


3 kommentarer:

Sara sa...

Gud så stor han har blivit lilla Nhilo. Han är jättesöt!
Jasså du bakade cheesecaken till slut :)
Den ser riktigt smaskig och proffsig ut och jag förstår att den var god.
Fina presenter du fått...
Så snyggt det lir med en svart tripp trapp stol och med namn på. Du får visa bilder sedan.

Hoffmans Design sa...

Tur att han inte kan läsa. Nu får du sätt fart så det blir färdigt till Lödragen.
Sicken go ungen.
Kram

Patricia sa...

Vilken härlig mors dag, alltid kul när man får umgås med sin familj.. =)

Hoppas lotterna och bongen ger utdelning .. ; )

Det blir nog en fin stol, så duktig som du är, ser fram emot att få se resultatet .. =)

Må så gott!
Kram Patricia