tisdag, mars 01, 2011

Veckans skiss!

Återigen är det tisdag.
Den har tillbringats tillsammans med massa  goa dagbarn och en kraxande hals. Tror faktikt jag har lite feber också men med lite Ipren brukar man bli fit for fight igen! Ingen idé att känna efter.

I dag är det ny skiss på gång hos Veckans skiss. Denna veckan är det Maria som gästar oss och hon har gjort denna fina skissen...


Jag gjorde en tolkning som ser ut så här...

Det är på den lille softaren som bara sover och sover!!!
I dag är han redan två veckor lille Nhilo! Oj, vad tiden går! Snart ska han väl konfirmeras.....

Ni får ha en kanonfin fortsättning på tisdagkvällen.
Själv ska jag tillbringa den med något som jag längtar efter väldigt mycket......SOL!!!!

Kramisar alla goa vänner!

2 kommentarer:

Lena sa...

Skitsnygg as usual!!!
Så söt han e lille prinsen!

Maja sa...

Oj då, har du SOL hos dig! Får nog flytta till Åsa tror jag! ;) hihi