fredag, mars 04, 2011

Det kan inte hjälpas...

...men nu är den där stolta mormorn tillbaka med kameran igen!!

Har haft en härlig kväll hemma hos Diana, Christoffer & Nhilo! (Nej Diana, jag glömmer inte Lukas!)

Äntligen har våra förkylningar släppt och vi (läs jag) kunde få snutta på Nhilo igen! Som jag har längtat!
Den stolta mormorn kan inte låta bli att visa några underbara bilder från i kväll!

Stora killen som redan hunnit bli 17 dagar, 52,5 cm lång och väger 3.230 gr och är söt som socker! 

INGEN kan kyssas som Nhilo!

Hjälp! Rädda mig från den galna tanten!


Det var så mysigt att lukta, snosa, pussa, sniffa och gosa!!
Bebisar luktar ju helt underbart! Även fast Diana säger att Nhilo luktar kräks så känner jag bara allt det andra goa han luktar!!!

Nu är det läggdags för i morgon väntar en dag med ett besök i Ullared. Ska egentligen inte shoppa så mycket utan jag ska träffa en bloggvän för första gången. Efter att ha pratat via blogg och facebook i några år, pratat i tel en gång och även skickat lite födelsedagshälsningar till varandra ska vi äntligen träffas!
Ska bli jättekul!

Ha en go lördag vänner!
Kram mormor Ann-Louise

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut, måste vara en helt otrolig upplevelse att få bli mormor/farmor! Och du verkar då njuta av varje ögonblick...=)

Kram/Kathleen

Aase sa...

Vilken sötnos!

kram

Helena sa...

Gud vad söt han är!
Hälsa la familia. :)
Fina foton med!
Massor av kramar.
Puss Helena. :)