onsdag, mars 23, 2011

Dagliga dosen....

Vilken tur att jag fått min dagliga dos av Nhilomys i dag också!
Vackra prinsen har varit hemma hos oss!

Då passade jag på att göra en canvastavla med hans hand och fotavtryck. Hur lätt tror ni att det var att först måla och sedan "stämpla" med små händer som bara vill knyta sig hela tiden och där prinsen är jättetrött och hellre ville sova! Lägg därtill att han är väldigt killig om sina fötter! Men efter lite trixande så lyckades vi få till en blå tavla som hans mamma beställt.

En Prins Nhilo tavla i canvas blev det också.

När Julia kom hem från skolan passade hon också på att snutta. Hennes snuttebehov är nästan lika stort som mormors! Men bara nästan. Hon är så stolt över sin lille systerson och det verkar som om Nhilo tycker detsamma!


Tack för titten! ♥

Kram Ann-Louise

4 kommentarer:

Kajsa sa...

åh så mysigt att få snutta bäbis.. =) förstår ert behov mkt väl.. en annan får vänta väldans länge.. =) fina tavlor.. vår mamma har gjort keramiktavlor till alla barnbarnen där hon har tryckt ner hand och fot i leran.. DET var inte heller lätt ska vi säga.. =) men en enorm skatt att ha... må så gottit.. kram kram

Patricia sa...

Åh va härligt med Nihlo-mys .. själv har jag inte kunnat mysa med Clara på snart 2 veckor pga min förbaskade hosta .. men jag ska väl bli frisk nån gång får man hoppas .. =)

Vilka härliga tavlor, förstår att det var trixit att få till hand- o fotavtrycken .. hi hi.

Må så gott!
Kram patricia

Yohannai Las Palmas sa...

Hejsan!
Vilka jätte goa sötisar och tavlorna var jättefina.
Kom förbi här av en slump och läste litegrann. Ville säja hej!
/Y

Fia sa...

Vilka jättefina tavlor!
Hur gjorde ni hjärt-tavlan? :)

Kram Fia