lördag, februari 26, 2011

Kalasdags!

I dag har vi varit i Kungsbacka på kalas hos Christoffer. Där bjöds det på god fika och en jättefin tårta som Diana gjort själv!
 Äntligen har jag fått snutta på min lille prins Nhilo!! Har ju inte sett honom på en vecka pga lite dumma förkylningar och han hade vuxit en del sedan sist.

Att sträcka på sig är skönt!

Titta så stor jag är! Nu väger jag hela 2.900 gr!

Nu sover jag sött igen!

Moster Julia beundrar lilla Nhilo!

Stoltaste mormorn i stan!

Det är tryggt att hålla i mormors tummar!

Vackraste mamman!

Lycklig nybliven familj!

Tack Diana och Christoffer för ett mysigt kalas! Vi ses i morgon!

Kram Ann-Louise

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Så söt. Vilken stil dom har sötnosarna.
Kram

Eleonore sa...

Jättefina bilder på lillprinsen och övriga i familjen, skönt att Julia äntligen är frisk.

KRAM