tisdag, november 30, 2010

Veckans skiss!

Tisdag betyder ju som vanligt Veckans skiss.
Denna veckan är det Mammasol som gjort en härlig skiss.

Jag tog mig friheten att tolka den ganska fritt...

Julia i vinterns första snö!

**********
Kom på att jag inte visat förra veckans skiss! Hur kunde jag glömma det?
Eller det är nog förrförra veckan egentligen för förra veckan hann jag inte med att göra skissen tyvärr.

Jennie gjorde en härlig skiss...

...som jag tolkade så här...

Min discopingla Julia!

3 kommentarer:

ItaPita sa...

Jätte snygg men olik dig tycker jag. Hatär allt sett den andra åndå ;)
Ville inget speciellt när jag ringde, bara höra hur du mår Å att de var länge sen vi pratades vid. Kram

carro sa...

Vi hade faktiskt kissat precis innan vi tog korten ;)

Susanne sa...

Kikar in för att önska en mysig 2 advent..Kram Susanne