måndag, augusti 30, 2010

Mina icke scrappande vänner (läs bla min man, puss älskling!) "skäller" på mig för att det blivit för mycket scrap i min blogg sista tiden. Det tänkte jag ändra på genom att visa vad vi pysslat med i helgen (förutom att slåss mot en dum förkylning då).

Har äntligen hittat mig en....

....hängmatta!! Har letat nu i sommar men inte hittat någon jag tyckt om. Visserligen tycker jag inte om blått men den här är ju faktiskt jeansblå och då går det bra! Sprang på den på ICA Maxi i Kba för halva priset, endast 149.50. Som hittat!

Julia älskar att ligga och filura i den....

Nya favoritstället!

Julia har fått en gunga....

...och nya fina inlines!

Köpte mig ett nytt litet hus....(ja jag vet...suddig bild)

...som jag målade i samma färg som vårt stora hus och delade med mig av till småfåglarna!

Ser ni??? Det börjar likna gräsmatta nu!

Så här såg det ut för 5 veckor sedan!

Nu ska jag gå ut och röja i Friggeboden! Kul kul!
Ha en go kväll!
Kram!

2 kommentarer:

Annika sa...

Å vad härligt det såg ut med en hängmatta! Förstår att det är er nya favoritplats.
Vad fin hon är Julia i sina nya inlines. Tycker hon det är svårt att åka?
Hade jag varit fågel hade jag velat bo i ditt fina hus!
Härligt att ni får gräsmatta nu. Det växer ju så det knakar ser jag.

ItaPita sa...

Jätte fint får ni det! Jag håller inte med Kent, tyckr det är alldeles för LITE scrapp ;) fast jag gillar ju det andra oxå =)
Vet du vad......? Jag KAN komma på lördag!!!!!!!! Vilken tid var det?? Stannar till ca 18 tiden. Vad ska jag ha med mig??+ Oj, måste nog ner och shoppa lite nu då med andra ord, var det 75 kr??
Kram