torsdag, juni 17, 2010

Äventyr!!

Hemmaråttan Ann-Louise skall ut på turné! Ända till Stockholm!!!! Eller Södertälje är det nog närmre bestämt!

För er som trodde jag skulle till Stockholm på bröllop kan jag tala om att jag fick tacka nej till Victoria när hon ringde och undrade om jag kunde komma! ;) Jag hade ju redan bokat in min resa med det härliga Allt om Scrap gänget!

Vi är ett gäng tjejer från vårt avlånga land som skall träffas fredag till söndag och scrappa, skratta, prata, äta god mat och umgås i massor! Det skall bli vansinnigt kul och väldigt spännande! För en hemmaråtta som mig som får hemlängtan bara jag går ut i trädgården kan ni ju tänka er hur stort äventyr detta är! Lägg då till att jag endast känner en av de 12 tjejer som skall med OCH att jag inte varit ifrån Julia en natt sedan hon föddes för 7 år sedan!! Gud vad jag är modig!! ;)

Wish me luck!!!! 

So long på några dagar!


Kram kram!

8 kommentarer:

Christine sa...

Tjing! Det kommer du klara galant....att vara från grannarna en hel helg hi hi. Det blir säkert superkul!!
Härliga blommor du har! Nu har jag också en kulig kamera (men jag fick minsann köpa den själv ;-) och med den ska jag ta massa gympakort bland annat. Får testa och se hur den funkar när barnen hoppar på studsmattan för man kan ju ta massa bilder på kort tid!
Kram

ÅSA sa...

Oj...då är det på tiden att du får lite "egen tid"! Hoppas att resan blir kanoooon!

Aase sa...

Det kommer att gå så bra, vi tar väl hand om varandra eller hur?
Ses i morgon!!! Kramkram Aase

ItaPita sa...

VA ska du scrppa utan mig??? Hm.... gillar INTE ;) Ta och hälsa min papp då när du är där uppe, eller... nä gör inte det, jag har ju lagt ner honom. Om inte du varit ifrån Julia på 7 år så e det nog på tiden att du vänjer dig, för "snart" flyttar hon hemifrån ;) hihi
STOR kram <3 <3 <3

Cath. sa...

Hej, ja du det är ett äventyr! Jag lovar att vara snäll och ta hand om er ordentligt! Ska bli riktigt skojigt att träffas! Ses imorgon!
Kram!

Hoffmans Design sa...

Ha så kul. Njut. Hoppas ni får scrappa mycket. och äta gott.

Kram Antonija

rosmariin sa...

Det blir säkert kul! Och Sofia ska snart vara borta på kvällarna, dags att börja vänja sig med det. Den processen heter livslånglärande. Hoppas att vi får snart läsa hur roligt det var.

Sanna F sa...

Det var jätte kul att du kom! Härligt att få träffa er!!!!!
KRAM