söndag, maj 02, 2010

Lurade....

Ingen bebis ännu!

I går kväll lurade Kakan oss och vi trodde hon skulle föla under natten. När vi kom in i stallet kl 22 i går kväll låg hon ner och det såg ut som hon förberedde sig på att föla...men icke. Har kollat henne hela natten och under dagen men ingen bebis....nu står hon i hagen och njuter av solen och småäter av det goda gräset som börjat växa!

Ja ja, om jag inte kan visa upp någon fölunge kan jag i stället komma med några layouter som jag inte visat...

Denna gjorde jag på Scrapperiets senaste träff...

Också Scrapperiets träff...

Älskar detta kortet som verkligen är ett vårtecken! Barfotabarn i den enda snöhögen som är kvar!




Slutligen en gammal altrad galge.....

Nu väntar några pelargonier på att bli planterade och sedan är det dags att svänga de lurviga med kompisen dammsugaren!

Ha det gott vänner!
Hoppas återkomma med en liten fölunge i kväll!
Kram till er alla!

6 kommentarer:

Susanne sa...

Väntar med spänning! Du är så duktig på det här och vilka underbara bilder du tagit på dina tjejer,,Kramar i massor från fare

Bodil sa...

Kom igen nu Kakan!!!
Urläckra layouter du har skapat. Har du varit med dottern hos den här fotografen i Göteborg som stylar och fotograferar. Tycker mig känna igen fotoidéen.
Kram i vårsolen!
Bodil

Therese sa...

Superfina LO:s du gjort..som vanligt. Ha det bra i vårsolen..kramar Therese

Hoffmans Design sa...

Hej vilka fina layouter du har gjort jag blir avundsjuk på dej som kan göra så fina var får du alla ideer ifrån.

kram vi höres
Antonija

Anette sa...

Dina LO:s är underbara! Önskar jag hade hälften av din kreativitet!

Lycka till med fölningen.Tror den kommer i morgon.

Christina / Synål / Stina sa...

Vilka underbar Lo
Kram