fredag, januari 15, 2010

Frisk och kry!

Nu mår jag bra igen!   :- )

Har inga sviter kvar efter magsjukan.  Är fit for fight men har fortfarande några timmar kvar på min karens!  Vi har ju 48 timmars karens inom jobbet och i dag var det ingen som ville att jag skulle jobba!  Så synd då!  Alltså en dag hemma då man kan fixa och dona och må riktigt bra!

Än så länge är det ingen annan i familjen som blivit smittad. Får hålla tummarna att det bara blev jag!

Hoppas ni alla andra där ute mår bra och får en underbar fredag!




6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad himla skönt att höra.....Ha nu en mysig fredag vännen Varmkram Rita ♥

Anonym sa...

Härligt att du mår bra igen! Skönt att ingen annan blivit smittad....ännu! :)

Mysig bild på din trappa...
Ha en suprgo helg! Varma Vinterkramar från Lena

VARDAGSLYCKA sa...

Va skönt, vännen att Du känner Dig BRA igen!
Då får Du mysa med de Dina nu o ha en riktigt skön helg!

Varm kram Lisette

Karin sa...

Skönt att höra att du mår bra igen. Håller tummarna för att resten av familjen ska slippa det. Magsjuka är inte roligt. Nää, tyvärr kan jag inte den 30-31 jan.
Mina båda föräldrar fyller jämt nu i januari så det är rätt "tjockt".
Hoppas att det går att hitta någon ny dag för det hade varit roligt att träffas och jag har inte gjort så mycket sedan träffen i november så jag behöver liten puff! Ha en skön helg! Kram Karin

ÅSA sa...

...Är fortfarande alla friska??? När folk inte bloggar blir man ju lite orolig :)

ItaPita sa...

hej vännen, såg att du ringt, men jag var på ö f-skolan. Såg först långt senare även inlägget på min blogg, en sån sak jag behöver hjälp med... kan man inte få mail till sig när man fått nya kommentarèr? kunde på det gamla och det gillade jag ;). Vi får göra ett nytt försök i veckan som kommer.
Kram <3 Ita