måndag, augusti 10, 2009

Vill inte...

......börja jobba igen.... sitter här och väntar på att mina dagbarn skall komma....första dagen efter semestern.....fy så hemskt.....bara 11 månader kvar.....hu vale....vill ha 5 veckor till...suck....snälla, bara 5 ynka veckor till....det kan jag väl få?.....vill lata mig....sola.....åka på utflykter....göra vad JAG vill......vill inte sätta klockan....inte vara bunden.....bara fri som fågeln att njuta av livet..............................ja ja va e en bal på slottet!!??.................bara 11 månader kvar.......................

4 kommentarer:

Susanne sa...

Jo du,, tror att känslan du har inte bara är din..Kram till din dag..

Lotta sa...

Och efter en timme på jobbet så är det som om man aldrig hade varit där ifrån... eller hur? Man kommer in i arbetslunken omedelbart!

Therese sa...

Håller med dig helt och hållet. Jag kommer känna likdant nästa vecka. Jag har min sista vecka nu av sex. Jag fattar inte heller att tiden kan gå så snabbt. Så jag hoppas på en Lottovinst på lördag, så kanske jag slipper jobba sen. Dock är väl oddsen inte så stora men men hoppet är det sista som överger en.
Ska du med på träffen i Göteborg den 19 september?
Therese

Linda sa...

Yes! Hawaii låter som en utmärkt idé. När åker vi?