tisdag, juli 21, 2009

Hemma igen!



Nu är vi hemma igen efter en UNDERBAR vecka på Cypern!
Vi har haft det kanon och är mer än nöjda med våra avkopplande och härliga dagar på ön där det är varmt och skönt, god mat, trevligt folk och alldeles underbara shoppinggator fulla med skor, väskor, kläder, klockor, plånböcker, klockor mm, mm, mm. Livsfarligt att släppa loss mig och Louise där med andra ord..... Gubben visste inte vad han gjorde.... *fniss*
Vi har handlat en del........ett gäng skor, väskor, en klänning, solglasögon, armband, bikini, två resväskor, plånböcker, gosedjur, ask till Julias första tappade tänder, tröja till gubben, parfym och en del annat!







Fler bilder från resan kommer i morgon. Nu känner jag att kudden ropar. Är en aning trött eftersom vi landade 03.25 i morse och inte var hemma förrän 05.00. Sov en stund mellan 6 och 12 i förmiddags men borde nog sova lite nu!
Vi hörs i morgon!

7 kommentarer:

Lena sa...

Välkomna hem! Det ser ut som att ni haft det toppen! Man kan ju inte bli annat än avis.....

Sockergrynet sa...

Välkommen hem igen! Låter och ser ut som ni haft det toppen!! :)

kram

Linda sa...

Härliga bilder. Ska bli roligt att se resten...

Anonym sa...

Hej härligt att ni är hemma igen, jag hoppas att det fina vädret kommer när ni öppnat resväskorna *ler*. För allt de ni shoppade så förstår jag att ni måste köpa nya resväskor ha ha ha. Vi hörs snart.
Kram Ita

carro sa...

Så fina bilder :)
Jasså? Då får jag dra dit och kolla imorn! :)

Susanne sa...

Åh ja så gott du har haft det..Gillar bilden på dina ben den säger massor;)
själv nyss hemkommen oxå,,lite blogg abstinens,,..Kram

Anonym sa...

Mera, jag vill se mer bilder *ler*
Kram Ita