lördag, juni 06, 2009

På begäran...

...så kommer det här några fler LO´s. Måste ju uppfylla mina vänners önskningar. Gubbens önskning om en blogg med inte allt för mycket scrappat i struntar jag i att uppfylla :)

Två LO´s från i går (tyvärr fotade i lite skymmning)...

MAMMAS FINASTE BLOMMA

Julia på midsommarafton 2006

KÄMPA PÅ!!

Louise gör tappra försök att få igång gräsklipparen

Det var vad jag hade att erbjuda i pysselväg för i dag.

Nu skall jag bädda för två små tjejer. Julia har en kompis här som skall sova över. Det är första gången någon kompis sover över så det är sååå spännande!!

Nationalkram till alla goa vänner!

6 kommentarer:

Mya sa...

spännande med övernattning ;) fick flashbacks nu från när jag hade en kompis över när jag var liten. hon var tvungen att ha sin egen kudde med sig, å sedan fick mamma följa henne hem sent sent på kvällen. inte så lyckad premiär alltså ;9 hoppas ddet går bättre för er :) superfina los du visar. jag gillar att du klippt ut äpplena :) kram

Therese sa...

Alltid mysigt när det är övernattning. Nu är det mycket övernattningar med mina barn(ungdomar). Sen kan man ju diskutera om de sover för det är ju mest dataspel. Men det är skönt att veta var de är.
Dina Lo:s var jättefina, är äpplet en stämpel eller utklippt?
Kram Therese

Sockergrynet sa...

Tack för att du tillfredställer mina önskningar!! Du är bäst!!! <3 Underbara layouter de här med!!

Hoppas småtjejerna får en mysig kväll och natt tillsammans!

KRAAAAAM!

Susanne sa...

Hej..Tack för att du fråga,,Jo igår kalas med familj..Och idag 15 hoppande barn på kalas..Blogga imorgon om det är jätte trött..Men tösen glad och fått en härlig helg med massa presenter..Kram Susanne

Anonym sa...

I like att se vad du gjort
Kram Ita

Lena sa...

Jag kan inte annat än studera allt fint du gör. Jag blir såååå avundsjuk! Jag vill också kunna....