fredag, maj 29, 2009

Det är roligt att vara saknad och GRATTIS på födelsedagen WILMA!


Yrvädret Wilma fyller 11 år i dag!

Hej och god morgon på er!
Oj, vad många det är som har saknat mig de senaste dagarna! Trevligt!
Jag lever kan jag tala om för alla er som varit oroliga :) Här går det i 190 knyck. Både på gott och på ont. Jag gillar ju när det händer saker och är ju oftast den som ser till att det verkligen gör så också.

I dag skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag. Tyvärr är det jobb ända till kl 18.00 trots att jag inte har ett enda eget dagbarn. Alla mina dagbarn har semester men jag måste ändå jobba för att "göra mina timmar". Vi skall vara på öppna förskolan och i em är det vernissage för föräldrarna.
I dag är det min tur att stå för maten till alla 25 barn + oss personal, så nu skall jag alldeles strax ställa mig och göra korv stroganoff med pasta. Det blir faktiskt pasta och inte ris för det är mycket lättare att städa upp pasta från golvet än ris... man får inte vara dum....:)

I går hade jag en härlig dag. Linda, Marie, jag, Wille och Julia var på scraprunda i Alingsås. Vi besökte Stämpelboden och Pappersbiten. Shoppade lite papper och några dekorationer men jag måste säga att jag tycker det bara är samma överallt och har redan tröttnad en del på utbudet i butikerna. Jag skulle vilja kliva in i en butik och bli alldeles lyrisk över utbudet men icke......får väl öppna en egen....

I dag har vi ett födelsedagsbarn här hemma...

WILMA FYLLER 11 ÅR! GRATTIS GUMMAN!
OOO XXX

Nu väntar korven på mig så tjillevippen alla vänner!
Kram Ann-Louise

3 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Japp, vi öppnar en egen butik tycker jag!! ;)

GRATTIS Wilmisen!!! Hoppas du får något gott att äta på din dag!

Puss och kram

Anonym sa...

Underbart att du mår bra, och JA öppna gärna en butik så jag kan spendera lite pengar *blink*.
Trist att var fast på Ö f-skolan ist för att vara hemma med barn då man kan vara ute... men helgen ska ju oxå bli bra.
Kram Ita

Polargrevinnan sa...

Tittat bara in för att önska dig en riktig trevlig och skön helg.
Solen lär komma att lysa över oss -härligt. Kram Viola