lördag, maj 09, 2009

Röjning och grillning!

Har varit riktigt duktig i dag! Måste ju säga det själv när ingen annan gör det :)
Har visserligen inte gjort så märkvärdiga saker mer än att dammsuga, varit på återvinningen, röjt undan lite, varit och köpt två nya solstolar och satt ihop dom.
Nu hoppas jag på riktigt fint väder i morgon så jag kan sitta i mina nya stolar och virka cupcakes!




Gårdagens hemliga resa med jobbet gick till Hyssna. Låter inte speciellt kul men där fanns en härlig kursgård som hette St Wincent. Vi hade en trevlig utbildningsdag med bra föreläsare och god mat.

Så här såg det ut...


Åt gjorde vi hela dagen!


Dags att åka hem...


Nu har vi precis ätit en god middag. Grillen fick komma fram i dag och på den la vi både fläskfilé, kyckling och hamburgare....mums!
En layout väntar på mig att bli färdig men först skall jag kolla runt bland lite bloggar...

Tjillevippen!

1 kommentar:

Sockergrynet sa...

Snygga stolar, får hyra in mig på den ena ibland!! Tack snälla för att ni är ni!! Ni är verkligen toppen!!

Puss och kram