lördag, mars 07, 2009

Mässa


Titta vilken härlig godispåse jag kom hem med....

En heldag på scrapmässan har gjort mig trött!
Har legat i soffan och tittat på Melodifestivalen, men blev så besviken när inte någon av mina två favoriter gick till final. Gillade både BWO och Star Pilots.
Nu håller jag på E.M.D i finalen.

Innan jag kryper till kojs får ni se ett bevis på hur kul jag hade det på mässan och hur fattig jag blev...
Frossade hela dagen i allt som fanns i de olika montrarna. Tog även en god, men svindyr, fika med mina alltid lika trevliga tjejer som jag var med!
Längtar att få sätta fingrarna i allt detta nya men i morgon är det en fullspikad dag med kalas, skridskoåkning och hämtning av häst i Halmstad.

Linda, Marie och Marja, tack för en mycket trevlig dag!
Ser fram emot vår scrapkväll den 18:e.....och kom ihåg...inget scrappande när jag är i fjällen.....! :)
Kram Ann-Louise

3 kommentarer:

Sara sa...

Jaha, du har packat upp dina påsar... Det har inte jag...än! Jag trordet får vänta för nu är det dags att krypa ner i mysiga sängen. Kul att ses idag.
♥ Sara (på Brunsons)

Anonym sa...

Haha... tyvärr så måste jag nog scrappa även om du är borta!! Tack snälla för en underbar dag!!

Susanne sa...

Ja det är säkert jätte roligt..vet du om att Panduro skall öppna en outlet affär här nere i Ullared.Tror dom öppnar nu i Mars eller April jag kan hålla koll.Där kommer du kanske att kunna fynda massa mer scrapp grejor,,Kram till söndagen