fredag, februari 13, 2009

Skytteviken!


Har haft en härlig ledig dag i dag!

Började med att jag inte behövde sätta klockan (det gillar ju jag). Låg till 8.45. Gick upp och åt frukost i lugn och ro innan stormen (Julia) vaknade 10.00!

Dagen fortsatte med lite röjande och städande för att sedan ta en cykeltur till havet. Där nere var det underbart! Helt vindstilla och solen sken så fint över havet. Julia kastede sten i havet och vi skrev i sanden.

Väl hemma igen var det dags för mockning och fejning i stallet. Louise var så snäll så hon började med middagen så när jag var klar i stallet var det bara att göra sås och sätta sig till dukat bord! Härligt!

Nu har jag precis pratat med Diana uppe i Funäsdalen. Alltid lika härligt att höra hennes röst. Hon låter så glad och nöjd så jag tror hon har det jättebra! Kul att prata med dig också Affe! Väntar med spänning på "svärmorskortet"

Här kommer lite härliga bilder från ett härligt Skytteviken...











Ja det var vår härliga dag på stranden det...
Kram Ann-Louise

Inga kommentarer: