söndag, februari 15, 2009

God morgon!

Blev faktiskt positivt överraskad i går. Melodifestivalen var helt ok! Mycket bättre än förra veckan. Tillockmed Petra Mede var ok. Men bara ok för jag kan fortfarande inte gilla henne!
De flesta låtarna var bra. Måns Zelmerlöv var så klart bäst men jag gillade även Lili & Susis låt. Blev lite besviken på Amy Diamonds låt då jag hade hoppats att hon skulle komma med en riktigt bra som Julia skulle tycka om. Är liiiite trött på Baby baby från förra året. Den går varm i bilen.....

Dagen i går var underbar. Strålande solsken hela dagen. Linda, Julia och jag tog en tur ner till Halmstad för att shoppa loss i deras scrapbookingaffärer. Först var vi på Brunsons och sedan på MiMa´s. Hittade så klart massa kul grejer i båda affärerna!

I dag blir det en scrapparedag. Härligt! Måste sätta händerna i allt kul jag shoppade i går...

Gubben är i stallet och mockar så det slipper jag i dag. Skönt! Skall bara hämta hö i kväll så det blir till att jobba lite ändå!

Ha en härlig söndag så hörs vi nog i kväll igen skulle jag tro!
Kanske kan ni få se något av mitt scrappande då.
Här är ett kort på en bråkdel av resultatet av min shoppinrunda i går!


Kram Ann-Louise

Inga kommentarer: