tisdag, februari 17, 2009

En utmaning...

Jag har blivit utmanad av sockergrynet


Dessa regler gäller:


1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade


Här kommmer 7 sanningar om mig själv:


* Jag äääälskar smågodis, speciellt colaflaskor!

* I mitt nästa liv skall jag bli barnmorska!

* Jag har en last: Cola light!

* Har aldrig någonsin tagit ett bloss på en cigarett! Stolt!

* Dricker inte alkohol för att jag inte tycker om det!
(Gud va jag e tråkig!)

* Har vunnit högsta vinsten tre gånger! = tre döttrar!

* Jag e så hemmakär att jag får hemlängtan bara jag går till ICA!


Det hade ni ingen aaaning om!


Jag utmanar följande:

svägerskan

Jannike

Diana

Mitt liv i Fare

Eva

Nyckelpigan

Annika


Kram Ann-Louise

Inga kommentarer: