måndag, februari 02, 2009

En liten snabbis....

Här kommer en snabb liten uppdatering innan jag sticker till Kungsbacka för att hämta Louise och hennes kompisar som varit på bio.

Helgen har gått i ett....skulle behöva en helg till nu att vila upp mig på

Lördagen bestod av Julias dans, ett besök på en scrapbookingaffär i Göteborg, mockning i stallet, matlagning, Körslaget och en stund scrappande innan läggdags.

Söndagen har varit "flängig". Först ett besök på Kungsmässan med Linda, hem för att göra iordning Julia till kalaset, handla, hem och dammsuga, hämta Julia från kalaset, ner till ridklubben på årsmöte, till stallet och ta in hästarna, hem och mysa trodde jag men det blev akuten i Varberg i stället!!!

Julia fick jätteont i magen och det ville inte släppa. Avvaktade ett tag men när hon låg i mitt knä och grät av smärta så åkte vi ner. Väl nere piggnade hon till och det verkade som om det släppte. Alla prover dom tog var bra och läkaren trodde det var någon tarm som hamnat lite galet och sedan lagt sig till rätta igen. Eller också var det en "fis på tvären" som han också sa.....

Hon ligger i alla fall nu i sin säng och sover gott!

Nu skall jag åka till Kungsbacka och hämta dottern.....(har inte alls lust att ge mig ut nu men vad gör man inte för sina barn??????

Puss o kram o nyp i rumpan så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer: