lördag, januari 10, 2009

Fyndat på COOP


Så sant så.........

Har varit och shoppat alldeles ensam i dag. Gubben och Julia var hemma och lagade tacos medans jag shoppade loss på nya COOP i Kungsbacka. Riktigt fräscht faktiskt.

Hittade sååå många fynd så det blev en hel del saker! Bla en skottkärra (99 kr!) till att ha i trädgården (den gamla har inget hjul), en termometer för både inne och ute temp att ha inne i köket, stora vita ljus, fönsterbräda till datarummet, en uuuunderbar stor (60 cm i diameter) krans av tjocka grenar (jag älskar kransar!) som jag skall ha ute på huset någonstans, en liten krans som ett hjärta och givetvis en hel del annat smått och gott.

På hemvägen passade jag på att ta in hästarna och sedan vankades det tacos och Körslaget. Julia blev ledsen i dag när Nanne åkte ut. Det är ju hennes stora idol! Nu håller hon på Hanna och jag håller på Magnus.

Såg ni Let´s dance i går? Jag har alltid gillat det programmet. Tycker att det är lagom lätt underhållning och så har vi en egen danstjej som dansar friskt till varje låt! - Mamma och papa, ni tittar väl på mig också va? undrar hon alltid och vi svarar alltid att vi tittar mer på henne än på tv:n.

Innan det började i går så tyckte jag startfältet kändes lite tråkigt men när det väl kom igång så blev det bättre. Jag gillade Morgan Alling. Han dansade ju riktigt bra och är en himla glad prick. Store Samulesson dansade ju riktigt smidigt han också.....Gissa vem Julia höll på....inte svårt..........Blondinbella! Hon var ju så söt och hade såååå fin klänning som glittrade. Suck!!

I morgon bär det av till Scandinavium. Då skall vi se Disney on Ice och ha det mysigt. Bara Julia och jag. Gubben får stanna hemma och hjälpa plattsättaren......

Nu skall jag tvätta av kaklet i köket en gång till så vi kan få upp vår fläkt i morgon. Skönt!

Ha en härlig natt mina vänner!

Puss o kram o nyp i rumpan!

Inga kommentarer: